مراحل ثبت درخواست سنوات : - دریافت فرم مربوط به تمدید سنوات از سایت دانشکده مهندسی شیمی
- تکمیل اطلاعات مربوطه توسط دانشجو
- ارسال فرم تکمیل شده به استاد محترم راهنما جهت ذکر دلایل و تایید و امضاء درخواست دانشجو
- ارسال به مدیر گرایش / مدیر گروه توسط استاد محترم راهنما از طریق اتوماسیون اداری و امضاء آن توسط واحد مدیر گروه
- ارسال فرم تمدید سنوات توسط مدیر گرایش / مدیر گروه به معاونت محترم آموزش دانشکده از طریق اتوماسیون اداری
- ارسال فرم نهایی تایید شده توسط معاونت محترم آموزشی دانشکده به استاد محترم راهنما
- دریافت فرم نهایی شده تمدید سنوات (ترم 5 – ترم 6) توسط دانشجو از استاد محترم راهنمای خویش
- آپلود ( تایید و ارسال ) فرم تمدید سنوات توسط دانشجو در سیستم گلستان در قسمت پیشخوان – درخواستهای آموزشی
- تایید کارشناس آموزش تحصیلات تکمیلی دانشکده در سیستم گلستان
توجه : در صورت درخواست تمدید سنوات ترم 7 مراحل از قسمت 6 به بعد به شرح زیر می باشد: - ارسال فرم نهایی تایید شده توسط معاونت محترم آموزشی دانشکده به کارشناسی تحصیلات تکمیلی دانشکده
- صدور نامه درخواست سنوات ترم 7 جهت مطرح شدن در کمیسیون موارد خاص دانشگاه توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده
تذکر : دانشکده در قبال درخواستهایی که پس 30 آذر 1400 ارسال میگردد هیچگونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت و در صورتی که درخواستهای به موقع ارسال نگردند دانشجو در زمان ثبت نام ترم جدید و انتخاب واحد دچار مشکلات خاص گردیده زیرا تایید مجوز سنوات توسط دانشگاه مشمول زمان میگردد. |
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۷:۴۵
477 مشاهده