نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

فراخوان ثبت نام دوره های افزایش توانمندی ها - مخصوص اعضای هیات علمی

فراخوان ثبت نام دوره های افزایش توانمندی ها - مخصوص اعضای هیات علمی


براساس «آئین‌نامه‌ی افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه تهران» مصوب تاریخ ۱۳۹۷/۹/۲۴ هیأت رئیسه دانشگاه، دستور العمل اجرایی مصوب تاریخ ۱۴/‏۰۲/‏۹۹‬ و مأموریت محوله به مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران، به اطلاع کلیه اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه تهران می‌رساند، دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی مطابق تقویم زیر برگزار می‌گردد:

جهت مشاهده تقویم دوره‌ها و آئین نامه‌های مربوطه اینجا کلیک نمائید.

شرکت در این دوره‌ها برای دو مقطع از بدو استخدام تا دانشیاری و از دانشیاری تا استادی مطابق جدول ذیل برای اعضای محترم هیأت علمی الزامی است و همچنین مشمول امتیاز ماده (۱) آئین نامه‌ی ارتقا و بند (ج) آئین نامه‌ی ترفیع اعضای هیأت علمی خواهد بود.

علاقمندان واجد شرایط می‌توانند مطابق فرآیند زیر نسبت به ثبت‌نام و شرکت در دوره‌ها اقدام نمایند.

فرآیند ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران:

 

۱- اعضای محترم هیأت علمی از تاریخ ۰۵/‏۰۴/‏۱۴۰۰‬ لغایت ۱۰/‏۰۴/‏۱۴۰۰پ س از ورود به وب‌سایت مرکز به آدرس https://stc.ut.ac.ir/fa ، بر روی لینک"سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید دانشگاه تهران (سامانه مرکز) " کلیک کرده، در ستون سمت راست گزینه"درخواست آموزش" از طریق منو‌ی"تقویم دوره‌های آموزشی"، ضمن مشاهده فهرست و برنامه‌ی زمانبندی دوره‌ها، نسبت به ثبت‌نام در دوره‌ی مورد نظر خود اقدام نمایند.‌‌‌‌‌‌

۲- کارشناسان مرکز، پس از تکمیل ظرفیت دوره‌ها، نسبت به اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت اجرای دوره‌ها به ثبت‌نام‌کنندگان، از طریق پیام سامانه‌ای، پیامک و ایمیل اقدام می‌نمایند.

تذکر مهم: همکاران محترمی که مایل به دریافت ایمیل و پیامک می‌باشند، در"سامانه پیشخوان دانشگاه" به آدرس http://my.ut.ac.ir اطلاعات ایمیل و شماره همراه خود را تکمیل یا بروز نمایند.

۳- اعضای محترم هیأت علمی پس از شرکت در دوره، در مدت زمان اعلام شده -پس از پایان هر دوره- نسبت به تکمیل"فرم ارزیابی دوره" در سامانه مرکز اقدام نمایند. در صورت عدم تکمیل، امتیاز دوره منظور نمی‌گردد.

۴. پس از گذراندن موفقیت‌آمیز دوره، گواهینامه الکترونیکی دوره در سامانه مذکور صادر خواهد شد. راهنمای دریافت گواهینامه دوره‌های افزایش توانمندی‌ها و شایستگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی از طریق این لینک قابل دستیابی می‌باشد.

نکات مهم:

۱. اطلاع‌رسانی در مورد دوره‌های آتی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت در خصوص افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی و مدیران، از طریق وب‌سایت مرکز، ایمیل و اتوماسیون اداری صورت می‌گیرد.

۲. اعضای محترم هیأت علمی می‌توانند سوالات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را در قسمت تماس با ما در وب‌سایت مرکز به آدرس‌‌‌‌‌‌‌ https://stc.ut.ac.ir/fa و یا از طریق ایمیل مرکز به نشانی stc@ut.ac.ir ثبت نمایند.

۳. همکاران محترمی که مایل به تدریس در دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی، مدیران و نیز کارکنان دانشگاه یا خارج از دانشگاه هستند، می‌توانند درخواست خود را از طریق ایمیل به این مرکز ارسال نمایند. تدریس در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مشمول امتیازات آئین نامه ترفیع اعضای هیأت علمی خواهد بود.